Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ki nyeri a 2023/2024-es Magyar Kupát? 2024-03-15 17:30:09 A Kisvárda és a Kecskemét talán nem elég stabil a sikerhez, valószínű, hogy a Paks és a Ferencváros között dől el a díszes trófea sorsa
Cselgáncs: gödöllői érmek a Magyar Kupákon 2022-03-28 17:18:24 A helyi klub fiatal versenyzői közül hárman állhattak dobogóra a Diák A és a serdülő korosztály számára rendezett viadalokon